جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۵
کد خبر: ۹۲۴۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
حجت‌الاسلام وحیدی در برنامه «در کوی نیکنامان» فرهنگ‌سرای گلستان گفت: تمام مشکل ما این است که کوچک‌ها حرف می‌زنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه این هفته «در کوی نیکنامان» صبح پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای گلستان با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان اسلام تا کنون و تجلیل از مقام خانواده‌های شهدا منطقه ۸ برگزار شد.

حجت‌الاسلام وحیدی در این مراسم با بیان اینکه همه تصورمان این است که دشمنان دین جلوی ائمه را گرفته‌اند و اینها مانع‌های جدی شدند که ائمه به هدف دنیایی خود نرسند، گفت: این نگاه عوامانه و صد در صد غلط است. انسان‌های بزرگ هیچ چیز در این دنیا مانع کارشان نمی‌شود و امام حسین (ع) در کربلا هم شهید نمی‌شد، کار خودش را می‌کرد.

وی افزود: ای کاش تمام عالم متوجه باشند که اگر کسی هست که بهتر از آنها حرف می‌زند، خودشان را کنار بکشد. در حقیقت تمام مشکل ما این است که کوچک‌ها حرف می‌زنند، اگر کسی بالاتر از من کارشناس و قوی‌تر است، من باید به حرف او گوش بدهم، خیلی کارها سر و سامان پیدا می‌کند. اگر همین را گوش بدهیم، هم دنیا و هم آخرت ما آباد می‌شود. 

در ادامه این برنامه خواهر شهید ترور حسن غنمی و برادر شهید حسین فرزعلیان خاطرات خود را از شهید بیان کردند و در پایان برنامه خانم مهدی پور، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منطقه ۸ و حجت‌الاسلام وحیدی  هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ به خانواده شهدا اهدا کردند.

علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند پنجشنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ مهمان فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان باشند. 

نظر شما