جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۷
کد خبر: ۹۲۵۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
معرفی برنامه‌های روز هفتم فرهنگ‌سرای کتاب
محمد میرکیانی، نویسنده کتاب «تن‌تن و سندباد» در هفتمین روز فرهنگ‌سرای کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند و درباره این اثر تحسین‌شده به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هفتمین روز فرهنگ‌سرای کتاب با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای کتاب از ساعت ۱۰:۴۰ ویژه‌برنامه کودک با عنوان «مردی که یکی را دو تا می‌دید» اجرا می‌شود. پس از آن از ساعت ۱۲ تا ۱۳ فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی کافه کتاب را با حضور شعبان تقی زاده نوری، نویسنده کتاب «تندیس درد» برگزار می‌کند. 
نمایش محیطی «چند صفحه» از ساعت ۱۳:۴۵ اجرا می‌شود و از ساعت ۱۴:۱۰ محسن میرزاعلی روی استیج شاهنامه‌خوانی می‌کند. ساعت ۱۴:۳۰ محمد میرکیانی، نویسنده کتاب «تن‌تن و سندباد» توضیحاتی درباره این اثر به مخاطبان می‌دهد، کتابی که مقام معظم رهبری بر آن تقریظ نوشته‌اند. ساعت ۱۶:۱۰ نیز استندآپ کمدی فرامرز قلیچ خانی با موضوع «کتاب‌های عمومی و مشکلاتش» اجرا می‌شود.

ساعت ۱۷ برنامه دیدار با نویسنده به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ برگزار می‌شود که در هفتمین روز فرهنگ‌سرای کتاب لاله جعفری به نمایشگاه کتاب می‌آید و با مخاطبان خود چهره به چهره صحبت می‌کند. در پایان نیز کانون‌های ادبی قائم و فجر منطقه ۱۸ نشست تخصصی ادبی با حضور فائزه شکیبا برگزار می‌کنند و کانون ادبی قلم گلستان منطقه ۸ شب شعری با حضور سیامک رجاور، آغاسی، حمید هنرجو و مطهره جلالی برگزار می‌کند. 

نظر شما