سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۵
کد خبر: ۹۲۷۲۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
احمد نجفی و مسعود کرامتی میهمانان نخستین «چهره به چهره» سال ۹۶ مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ هستند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اولین «چهره به چهره» سال ۹۶ با حضور دو نفر از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه در فرهنگ‌سرای تهرانسر برگزار می‌شود.

معرفی هنرمندان مطرح و موفق که به نوعی در اعتلای فرهنگ و هنر کشور قدم برداشته و نقش داشته‌اند ضروری است، به همین منظور مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ با مشارکت معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ در نظر دارد نشستی صمیمی با عنوان «چهره به چهره» را در روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه ساعت ۱۷ و به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار کند.

از اهداف این برنامه فراهم کردن بستری مناسب برای برقراری ارتباط و تعامل بین چهره‌های فرهنگی هنری و عموم شهروندان است. مهمان این برنامه «چهره به چهره» احمد نجفی، بازیگر مطرح خرمشهری و مسعود کرامتی، بازیگر پیشکسوت و تهیه‌کننده و کارگردان تئاتر و سینماست. همچنین اجرای برنامه به عهده ایمان یاراحمدی، مجری و روایت گر دفاع مقدس خواهد بود. 

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند به سالن سینما ققنوس تهرانسر به نشانی تهرانسر، بلوار اصلی، پایین‌تر از میدان کمال‌الملک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با  شماره ۴۴۵۳۴۰۵۶  تماس بگیرند. 

نظر شما