جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۰
کد خبر: ۹۲۷۲۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
فرهنگ‌سرای فردوس در باشگاه کتاب این هفته در روز یکشنبه ۱ خرداد ماه به معرفی، دورخوانی و نقد و بررسی داستان «مرگ رنگ» از کتابی با همین عنوان با حضور مائده مرتضوی نویسنده اثر می‌پردازد.
دور خوانی و نقد داستان «مرگ رنگ» در باشگاه کتاب فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله محافل ادبی باشگاه کتاب فردوس از جمله برنامه‌های کتابخانه فردوس است که با هدف تروبج فرهنگ مطالعه و گسترش کتابخوانی، هر دو هفته یکبار روزهای یکشنبه برگزار می‌شود.
 
در سومین برنامه باشگاه کتاب فردوس در فصل بهار، داستان «مرگ رنگ» از کتابی با همین عنوان با حضور مائده مرتضوی نویسنده اثر، توسط جمعی از علاقه‌مندان به مطالعه و کتابخوانی، دورخوانی و جعفر توزنده‌ جانی نویسنده و منتقد ادبی، به نقد و بررسی آن می‌پردازد و نویسنده اثر نیز به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد.
 
مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ با توجه به اهمیت کتاب‌خوانی در جامعه و در راستای آشتی با کتاب و افزایش سطح سرانه مطالعه برنامه‌های مختلفی در حوزه کتاب‌خوانی اجرا می‌کنند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند دوشنبه ۱ خردادماه ساعت ۱۷ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما