شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۶
کد خبر: ۹۲۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
تالار شماره ۱ و ۲ نگارخانه پردیسان در فرهنگسرای فردوس میزبان نمایشگاه عکس «انسان، طبیعت و محیط زیست» هنرمند جوان، «علی پروانه» است.
نمایشگاه عکس «انسان، طبیعت و محیط زیست» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس با موضوع انسان، طبیعت و محیط زیست، با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با هنر عکاسی و جاذبه‌های آن و همچنین فرهنگ سازی و سوق دوستداران هنر به بازدید از آثار نمایشگاهی هنرمندان به ویژه هنرمندان جوان، جمعه ۵ خردادماه گشایش یافت.
 
«علی پروانه» هنرمند جوان و صاحب آثار عکس این نمایشگاه، متولد ۵ فروردین ۱۳۷۱ و دارای فوق دیپلم عکاسی، لیسانس دیزاین و فوق لیسانس مدیریت اقتصاد از دانشکده شهید بهشتی است. او عکاسی را زیر نظر استادانی همچون آقایان تقی اف، روحنواز، یوسفی و کلهر فرا گرفته است. این اولین نمایشگاه انفرادی اوست که در گالری ۱ و ۲ نگارخانه پردیسان برپا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۸خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما