سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۱:۴۵
کد خبر: ۹۲۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
ششمین دوره مسابقه رازهای آسمانی با مضامین قرآنی و رویکرد اخلاقی، تربیتی و اجتماعی در قالب ۳۰ مسابقه از ۳۰ جزء قرآن کریم برای نمازگزاران مساجد محوری شهر تهران و کارکنان مدیریت شهری و خانواده‌هایشان در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ملوک سیدآبادی رییس فرهنگسرای اخلاق و دبیر اجرایی مسابقه «رازهای آسمانی» با اعلام این خبر، با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان، زمینه فعالیت‌های دینی مهیاتر از سایر ماه‌هاست، گفت: ششمین دوره مسابقه قرآنی «رازهای آسمانی» با محوریت مضامین و مفاهیم انسان‌ساز قرآن کریم و با رویکرد اخلاقی، تربیتی و اجتماعی تدوین شده و در قالب مجموعه‌ای برای کارکنان مدیریت شهری و خانواده‌های آن‌ها و همچنین نمازگزاران شهر تهران برگزار می‌شود.
 
سید آبادی در تشریح این مسابقه برای کارکنان مدیریت شهری افزود: در ماه مبارک رمضان، هر روز از یک جزء قرآن کریم چهار سوال توسط کارشناسان قرآنی استخراج شده و کارکنان مدیریت شهری در معاونت‌ها، سازمان‌ها، شهرداری‌های مناطق و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران و خانواده‌هایشان می‌توانند با ارسال گزینه صحیح سوالات روزانه که شامل 4 عدد است از اذان صبح تا ساعت ۲۴ هر روز از طریق سامانه پیام کوتاه 2000183714 در مسابقه شرکت کنند. 
  
وی ادامه داد: دبیرخانه مسابقه جواب گزینه صحیح سوالات هر روز را، روز بعد ساعت 10 صبح برای مخاطبانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند از طریق پیام کوتاه ارسال می‌کند. 
 
دبیر اجرایی مسابقه «رازهای آسمانی» افزود: امسال برای دومین سال پیاپی، مسابقه «رازهای آسمانی» برای نمازگزاران مساجد شهر تهران نیز برگزار می‌شود و پوستر مسابقه روزانه در مساجد محوری شهر تهران نصب و نمازگزاران با ارسال گزینه صحیح سوالات به سامانه 2000183738 در مسابقه شرکت می‌کنند.
  
وی ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان، هر روز به قید قرعه به ۲۰ نفر از مخاطبان مدیریت شهری و همچنین ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان نمازگزاران مساجد که پاسخ درست داده باشند، کارت هدیه اهدا می‌شود و اسامی آن‌ها در پورتال  akhlagh.farhangsara.ir و  www.fhnews.ir اعلام می‌شود.
  
دبیر اجرایی مسابقه «رازهای آسمانی» همچنین گفت: ۶۰ نفر از کارکنان مدیریت شهری و خانواده‌هایشان که بیش از ۲۰ روز در مسابقه روزانه «رازهای آسمانی» شرکت کرده و برنده نشده باشند در پایان ماه مبارک به قید قرعه انتخاب و کارت هدیه‌ای معادل ربع سکه بهار آزادی اهدا‌ می‌شود.
 
سیدآبادی اظهار امیدواری کرد، برگزاری مسابقه «رازهای آسمانی» موجب انس بیشتر با آیات نورانی کلام وحی و فرصت استفاده از برکت و مغفرت این ماه شریف نصیب نمازگزاران مساجد و مجموعه خدوم مدیریت شهری شود.
نظر شما