شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۶
کد خبر: ۹۳۱۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
نشست کارگاهی ادبی داستان نویسی با عنوان «محفل داستان» ساعت ۱۵ سه‌شنبه ۳۰ خرداد با حضور محمدرضا گودرزی در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
نقد و بررسي عناصر داستان در نشست «محفل داستان»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نشست «محفل داستان» کارگاهی با هدف آموزش مباني داستان ، باهم‌خواني داستان‌ها ، رفع دغدغه های نویسندگی ، سبک شناسی نویسندگی داستان ، بررسي عناصر و نقد و بررسي داستان کوتاه و تازه های نشر در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزارمی‌شود.

 در  این نشست ابتدا داستانی به انتخاب محمد رضا گودرزی خوانده می‌شود و سپس این منتقد و نویسنده درباره ی شخصیت ، سبک آثار، ویژگی ها  و دغدغه های نوشتاری و نویسندگی نویسنده منتخب این نشست سخنان کوتاهی را ایراد می‌کند و در ادامه آثار داستانی اعضای این کارگاه نقد و بررسی این کارشناس و منتقد و حاضران در آن قرار می گیرد.

 همچنین شرکت کنندگان در این نشست پس از سخنان گودرزی، نظرات خود را در مورد وجوه معنایی داستان خوانده شده نیز مطرح می‌کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند عصر روز سه شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۵ به واحد کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان  هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730 تماس بگیرند.


نظر شما