جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۹
کد خبر: ۹۳۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
نمایسگاه انفرادی آثار گرافیکی سید حسین فاطمیان تا هشتم تیر در نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن برپا است.
نمایسگاه انفرادی آثار گرافیکی سید حسین فاطمیانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نمایشگاه  انفرادی آثار گرافیکی سید حسین فاطمیان که از روز پنج شنبه ۳۰ خرداد برپا شده است، ۳۰ تابلو اثر با موضوع جهانی سازی فرهنگ بومی در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.

فاطمیان کارشناس ارشد گرافیک درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: معرفی و صدور فرهنگ بومی به جهان همواره دغدغه‌ای بوده که در سال‌های اخیر در کشور وجود داشته است، لذا رصد کردن عرصه‌های موجود جهانی می‌تواند ما را در یافتن ظرفیت لازم برای این منظور یاری کند.

وی در ادامه افزود: تبادلات متنی بین کاربران در فضای مجازی که بالغ بر سه میلیارد نفر را شامل می‌شود از جمله این عرصه‌ها است و استفاده روزافزون از پدیده نوظهور اِموجی از جمله این ظرفیت‌ها.

این کارشناس ارشد گرافیک در ادامه گفت: با توجه به استقبال و تشویق کنسرسیوم یونیکد به عنوان متولی اِموجی بر ارائه و نشر مفاهیم مورد قبول عامه مبتنی بر فرهنگ‌های محلی، برآن شدیم تا به ارائه تعدادی از مفاهیم بومی ملت ایران که مورد قبول و شناخته شده نزد جهانیان است بپردازیم، تا قدمی در راه صدور و تثبیت فرهنگ خودی برداشته باشیم.

فاطمیان نمایشگاه حاضر را نتیجه تحقیقات وسیع برای یافتن مفاهیم بومی منطبق بر شرایط یونیکد می‌داند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه عکس می‌توانند به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.
 
نظر شما