شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۱
کد خبر: ۹۳۱۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
جعفر توزنده‌جانی در کارگاه آموزشی «نقطه سر خط» پنجشنبه ۸ تیرماه به آموزش سرفصل‌های مهم نویسندگی برای نوجوانان می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه داستان‌نویسی «نقطه سر خط» از سوی کتابخانه فردوس ویژه نوجوانان برگزار می‌شود که در آن سرفصل ها و نکات مهم داستان نویسی برای گروه سنی نوجوانان آموزش داده می‌شود.
 
جعفر توزنده جانی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، در نشست پنجشنبه ۸ تیرماه ساعت ۱۰ ضمن آموزش نویسندگی به خوانش و بررسی آثار داستانی نوجوانان می‌پردازد و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را با هدف افزایش مهارت داستان‌خوانی و داستان‌نویسی بیان می‌کند.
 
سلسله کارگاه‌های داستان‌نویسی نقطه سر خط موضوعاتی چون مسائل چیستی داستان، سؤالات داستانی، موضوع، شخصیت‌پردازی و زبان پرداخت در داستان را بررسی می‌کند.
 
از اهداف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی می‌توان به آموزش اصول داستان‌نویسی، ایجاد خلاقیت و توانمندی در نوجوان از طریق نوشته‌های خودشان، کشف استعدادهای نهفته، تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس، ایجاد فضایی امن برای بحث‌های آزاد، سود بردن از نوشتن برای کشف ارزش‌ها و توانایی‌ها، آشنایی با دیدگاه‌های متفاوت و نویسندگان به نام  اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه‌، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما