جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۳
کد خبر: ۹۳۲۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
محفل ادبی مثنوی مولانا یکشنبه ۱۱ تیر ساعت ۱۷ در ادامه جلسه پیشین، با بررسی چند داستان از دفتر دوم مثنوی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
دومین جلسه چرایی«تنزل جایگاه آدمی از همنشینی با خداوند» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهردرای تهران، نشست ادبی مثنوی مولانا، با موضوع بررسی دلایل «تنزل جایگاه آدمی از همنشینی با خداوند» از نگاه مولانا با بررسی چند داستان از دفتر دوم مثنوی  توسط سیدمحمد حسینی پژوهشگر و کارشناس ادبیات، در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
 
مثنوی معنوی از برترین کتاب‌های ادبیات عرفانی کهن فارسی و حکمت پارسی پس از اسلام است و چون بسیاری از کتب و متون قدیمی جایگاه ویژه‌ای برای بزرگان دین و اولیا خدا قایل است و شناخت بیشتر این بزرگان از زوایای دید مولانا و دیگر عرفا و شاعران ما را به شناخت بیشتر و دقیق تر از شخصیت والای آن ها می رساند تا الگوی راستین زندگی جهت نیل به کمال انسانی باشند.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند در تاریخ یاد شده به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088707 تماس بگیرند.
نظر شما