شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۶
کد خبر: ۹۳۲۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
عصر دیروز ۱۱ تیرماه جمعی از میهمانان همایش قوه قضاییه با همراهی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از مجموعه باغ کتاب تهران بازدید کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه به همراه جمعی از دادستان‌های استان‌های کشور و جمعی از میهمانان همایش قوه قضاییه عصر دیروز ۱۱ تیرماه با بازدید از مجموعه باغ کتاب تهران از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفتند.

در این بازدید که با همراهی محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام شد بخش‌های مختلف باغ کتاب تهران که شامل دو بخش اصلی باغ کتاب و باغ علم است معرفی شد. باغ کتاب شامل دو بخش خردسال و کودک و نوجوان و بخش بزرگسال و عمومی است و بخش باغ علم نیز سه قسمت دارد که شامل بخش‌های دو تا هشت سال، هشت تا دوازده سال و بخش دوازده تا هجده سال است.
 
باغ کتاب تهران از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرقی با فرهنگستان‌های علوم، و زبان و ادبیات فارسی، از شمال غربی با باغ هنر و از غرب با باغ‌موزه دفاع مقدس همسایه است. وسعت این مجموعه ۱۱۰ هزار متر مربع است که ۶۵۵ هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می‌دهد. فضای داخلی باغ کتاب تهران شامل ۱۶ سالن نمایشگاهی هر یک به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه بنا شده است. قرار است باغ کتاب تهران عصر امروز ۱۲ تیرماه به طور رسمی افتتاح شود.

بازدید جمعی از میهمانان همایش قوه قضاییه از باغ کتاب تهران
نظر شما