شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۳
کد خبر: ۹۳۳۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
با هدف ارتقای فرهنگ و اخلاق شهروندی و الگوسازی برای کسب رزق و روزی حلال، فرهنگ‌سازی برای ترویج آموزه‌های اقتصاد اسلامی و تشویق کسبه به رعایت موازین اخلاقی و دینی، اولین اجرای تابستانی از ویژه‌برنامه «کاسب حبیب‌الله» برای معرفی و تجلیل از کسبه نمونه محلات منطقه ۱۸ از سوی فرهنگ‌سرای خاتم برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «کاسب حبیب‌الله» با هدف ارتقای فرهنگ وجدان کاری، امانتداری و کسب درآمد و رزق حلال، زمینه‌سازی برای ایجاد شبکه همیاران فرهنگی و تحت پوشش قرار گرفتن بازاریان و کسبه در این زمینه و ارتقای نقش بازاریان و کسبه در بهبود وضعیت فرهنگی منطقه و ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان توسط فرهنگ‌سرای خاتم برگزار می‌شود. 

در قالب این طرح کسبه نمونه محله با توجه به شاخص‌های امانت، صداقت، اخلاق خوش، مردمداری و تلاش برای کسب رزق حلال توسط خود مردم شناسایی و معرفی و با اعطای هدایا و عنوان «کاسب حبیب‌الله» از آنان تجلیل می‌شود. 

در این دوره از برنامه «کاسب حبیب‌الله» از میان واحدهای صنفی سوپر مارکت‌ها، مواد پروتینی و نانوایان منطقه، محمدرضا علیپور به عنوان کاسب نمونه انتخاب شده و از جمله ویژگی‌های وی صداقت در گفتار، منصف بودن نسبت به سایر کسبه و معتمد مردم بودن است. 

این برنامه پنجشنبه ۱۵ تیر ماه ساعت ۱۰ به نشانی خیابان خلیج، کوچه شهید نظری برگزار می‌شود.
نظر شما