جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۴
کد خبر: ۹۳۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
نود و نهمین نشست «چهارشنبه هنر» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور حمید بهمنی کارگردان، محمد صیاد، محمد برنو، دکتر مینا آقازاده، احمد نجفی و تینا پاکروان برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «چهارشنبه‌ هنر» که به منظور دیدار هنرمندان با رییس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، در نود و نهمین نوبت خود در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه به دیدار با تعدادی از هنرمندان عرصه ادبیات، هنرهای تجسمی و سینما اختصاص داشت.
 
نخستین دیدار این روز با حضور حمید بهمنی کارگردان سینما برگزار شد. او که یکی از کارگردانان شناخته شده در حوزه فیلم‌های جنگی است کارگردانی آثاری چون آخرين نبرد، آن مرد آمد، گلوگاه شیطان و گام هاي شيدايي را در کارنامه کاری خود دارد.
 
نود و نهمین چهارشنبه هنر با حال و هوای دفاع مقدس

دومین دیدار این روز نیز با حال و هوای انقلاب و دفاع و مقدس برگزار شد. محمد صیاد عکاس خبری نام‌آشنا که به دلیل ثبت حال و هوای انقلاب و دفاع مقدس شهرت فراوانی دارد به همراه محمد برنو عکاس جوان و شناخته شده میهمان نود و نهمین چهارشنبه هنر بودند. صیاد که پیش از این در ویژه برنامه «۱۰ روز با عکاسان» که به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفته بود، امروز با مجموعه‌ای دیدنی از آثارش به دیدن رییس سازمان فرهنگی هنری آمده بود.
 
نود و نهمین چهارشنبه هنر با حال و هوای دفاع مقدس

مینا آقازاده شاعر، نویسنده و منتقد ادبی نیز در دیدار خود با محمود صلاحی ایده برگزاری جشنواره‌ای برای تقدیر از زوج‌های شاعر را ارئه کرد.
 
نود و نهمین چهارشنبه هنر با حال و هوای دفاع مقدس

در ادامه تینا پاکروان و احمد نجفی در خصوص تولیدات سینمایی و ساماندهی نمایش و نقد و بررسی فیلم‌ها و توجه بیش از بیش به حوزه سینما سخن گفتند.

صدمین نشست چهارشنبه‌های هنر، هفته آینده با حضور هنرمندان برجسته برگزار خواهد شد.
نظر شما