شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۱
کد خبر: ۹۳۵۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
همزمان با «جشنواره تابستانی تهران» و به منظور خلاصه کردن منابع پرطرفدار کتابخانه، مسابقه خلاصه‌نویسی کتاب با عنوان «برگ زرین» با رویکرد اخلاق شهروندی، زیست شهری و تحکیم خانواده در کتابخانه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه امام صادق (ع) منطقه ۱۴ مسابقه خلاصه‌نویسی کتاب «برگ زرین» را همزمان با «جشنواره تابستانی تهران» برگزار می‌کند. 
خلاصه کردن کتاب‌های پرطرفدار و ارزشمند،‌ یکی از گام‌های مثبتی است که می‌تواند نسل امروز را با کتاب و کتاب‌خوانی مرتبط کند و این مسابقه نیز در این راستا و با رویکرد اخلاق شهروندی، زیست شهری و تحکیم خانواده در دو گروه سنی نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

تعدادی از کتاب‌های برگزیده نوجوانان و بزرگسالان از جمله «خانواده موفق»، «خانواده خوب»، «آداب شهروندی»، «آیین آداب معاشرت»، «روش‌های یادگیری و مطالعه»، «تعاملات اجتماعی»، «مهارت‌های شاد زیستن»، «لطفاً به من نخندید»، «مشق مهربانی» و... به همراه فرم مخصوص خلاصه‌نویسی در اختیار اعضا قرار می‌گیرد و شرکت‌کنندگان کتاب را حداکثر در ۱۰ سطر خلاصه کرده و در فرم‌های مسابقه درج و به کتابخانه تحویل می‌دهند و در پایان فصل به انتخاب هیات داوران به ۶ نفر از برگزیدگان در هر گروه سنی جوایزی اهدا می‌شود. 

کتابخانه امام صادق (ع) در بزرگراه شهید محلاتی، نرسیده به خیابان نبرد جنوبی، خیابان لاله واقع است و شماره تلفن‌های ۳۶۳۱۹۹۹۷ و ۳۶۳۰۹۹۷۸ هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان است.
نظر شما