دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۰
کد خبر: ۹۳۵۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
فرهنگ‌سرای بهاران کارگاه آموزش قصه‌گویی صحیح به مادران را با عنوان «صد دانه یاقوت» با حضور مصطفی رحماندوست چهره پیشکسوت کودک و قصه گوی خاطرات بچه‌های دیروز و امروز از ۲۸ تیر بر پا می‌کند.
کارگاه قصه‌گویی «صد دانه یاقوت» با حضور مصطفی رحماندوستبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه آموزشی قصه‌گویی صحیح به مادران با عنوان «صد دانه یاقوت» با حضور مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده کودک و نوجوان برای سومین سال متوالی در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار می‌شود.

در این کارگاه مخاطبین علاوه بر یادگیری اصول و فنون خوانش قصه برای کودکان با زیر ساخت‌های فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان آشنا خواهند شد.

این کارگاه در تاریخ‌های ۲۸ تیر، ۱۱ و ۲۵ مرداد، ۸ و ۲۲ شهریور ساعت ‍۱۰ در فرهنگ‌سرای بهاران اجرا می‌شود.

قصه‌گویی در کشور ما سابقه‌ای بس دیرینه و قدیمی دارد، اما نفوذ عوامل و وسایل ارتباط جمعی و علاوه بر آن مسائل خاص حوزه‌های شهرنشینی، موجب شده تا نقش قصه گویی در طول دوران و به ویژه در نظام‌های آموزشی کم رنگ شود. از این رو فرهنگ‌سرای بهاران از تمام مادران علاقه‌مند به قصه گویی دعوت می‌کند برای بهره‌مندی از دانسته‌های رحماندوست در این حوزه  به این کارگاه مراجعه کنند.

فرهنگ‌سرای بهاران در میدان ابوذر-خیابان سجاد جنوبی-میدان بهاران واقع است. شماره ۶۶۲۳۳۹۸۰ برای آگاهی بیشتر اعلام شده است.

نظر شما