جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۵
کد خبر: ۹۳۵۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
کتابخانه شهدای حصارک برنامه «کتاب بر بالین» را همزمان با پویش کتابخوانی جشنواره تابستانی و به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و غنی‌سازی اوقات فراغت بیماران و همراهان آنان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «کتاب بر بالین» به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی میان پرسنل و بیماران، تسهیل شرایط دسترسی بیماران به کتاب‌های مفید، افزایش سطح سلامت جامعه از طریق تأمین کتب با موضوع سلامت و بهداشت جسمی و روانی به همت کتابخانه شهدای حصارک در مراکز درمانی منطقه ۵ برگزار می‌شود.  

در جریان برگزاری این برنامه همزمان با پویش کتابخوانی جشنواره تابستانی در هر مرکز درمانی حدود ۵۰ جلد کتاب با موضوعات گوناگون روانشناسی، ادبیات، تاریخی، کودک، علمی، اجتماعی، مذهبی و... در دسترس بیماران، همراهان و مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.
 
ایستگاه «کتاب بر بالین» روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه در بیمارستان تخصصی پیامبران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند به مدت دو هفته از این کتاب‌ها استفاده کنند. 
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات از برنامه‌های کتابخانه شهدای حصارک می‌توانند به این مرکز واقع در جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۸۳۲۷۴۷ تماس بگیرند.
نظر شما