شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۷
کد خبر: ۹۳۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
در نشست کتابخوانی دسته جمعی نوجوانان برگزار می‌شود؛
نقد و بررسی کتاب «کارنامه‌ات را قایم کن» با حضور نویسنده اثر چهارشنبه ۲۸ تیر در نشست هفتگی کتابخوانی دسته جمعی نوجوانان فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار ‌می‌شود.
بررسی کتاب «کارنامه ات را قایم کن»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان»، به همت رضوان خرمیان، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان چهارشنبه‌های هر دو هفته برگزار می‌شود و در هر جلسه یک کتاب برای مطالعه به نوجوانان پیشنهاد داده می‌شود.

بچه‌ها در طول دو هفته کتاب را تهیه و مطالعه می‌کنند، سپس در برنامه «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» که با حضور نویسنده یا مترجم کتاب برگزار می‌شود، نظرات و پرسش‌هایشان را درباره اثر خوانده شده مطرح می‌کنند.
 
در معرفی کتاب « کارنامه‌ات را قایم کن» آمده‌است؛ این کتاب موضوعی اجتماعی را دنبال می‌کند و ماجرای دختربچه‌ای را بیان می‌کند که به خاطر دختر بودنش با محدودیت‌هایی از سوی خانواده‌اش روبه‌رو می‌شود، او تلاش می‌کند که این محدودیت‌ها را بشکند و فضا را بازتر کند. ماجرای این کتاب حاصل واکاوی درونی خودم است و در عین حال که رئال است تا حدودی تخیل هم با آن آمیخته شده است.
 
نشست «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» چهارشنبه ۲۸ تیر از ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی پاسداران، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، برگزار می‌شود.
نظر شما