شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۸
کد خبر: ۹۳۵۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
نشست «نقش رسانه و سازمان‌های مردم نهاد در حفاظت محیط زیست» با محوریت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی، یکشنبه یکم مرداد توسط کانون گردشگری پایدار فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، برگزار می‌شود.
نشست «نقش رسانه و سازمان‌های مردم نهاد در حفاظت محیط زیست» در فرهنگسرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «نقش رسانه و سازمان‌های مردم نهاد در حفاظت محیط زیست» با حضور مرتضی اسلامی دهکردی، کارشناس ارشد زیستگاه‌ها و تنوع زیستی و محمد گائینی، مدیر مسئول و سردبیر فصلنامه «یوزنامه» برگزار می‌شود.

در این نشست، دهکردی به بحث و گفتگو در ارتباط با حفاظت از یوزپلنگ آسیایی می‌پردازد و گائینی از دیدگاه نقش رسانه و سازمان‌های مردم نهاد، این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

نشست «نقش رسانه و سازمان‌های مردم نهاد در حفاظت محیط زیست»، یکشنبه یکم مرداد ساعت ۱۶ در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، برگزار می‌شود.

حضور در این نشست برای علاقه‌مندان، آزاد و رایگان است. کانون گردشگری پایدار فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با هدف، ارتقای فرهنگ گردشگری و آشنایی شهروندان با زیست بوم‌های ایران، فعالیت می‌کند.
نظر شما