جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۱
کد خبر: ۹۳۶۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
به همت باشگاه مستند گلستان برگزار می‌شود؛
نشست نقد و بررسی فیلم «خونه» از آثار ارائه شده در هفتمین دوره جشنواره حقیقت به همت باشگاه مستند گلستان با حضور منتقدان و علاقه‌مندان سه‌شنبه سوم مرداد در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
نقد و بررسی فیلم «خونه» در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باشگاه مستند گلستان مأمن امنی است برای توجه و اهتمام بيشتر مردم و علاقه‌مندان به حوزه هنر هفتم تا سعی شود ضمن بالا بردن سطح نگاه جامعه به حوزه فيلم و نقد، بستري مناسب برای بروز تفكرات جديد و خلاق جوان برای شناسايي و معرفی استعدادهای بكر در اين هنر فراهم شود.

باشگاه مستند گلستان پاتوقی است تا تمام علاقه‌مندان به حوزه مستند، فيلم و فيلم سازی بتوانند علائق، نيازها و تجربه‌های خود را مطرح کنند و با مرور نقد آثار فاخر عرصه فیلم و مستند، حرفه‌ای تر وارد این عرصه شوند. 

در باشگاه مستند گلستان قرار است تمام زير مجموعه‌های فيلم و سينما از جمله فيلم های بلند سينمايي، كوتاه داستاني، كوتاه و بلند مستند و سينمای روز كشور با حضور صاحبان اثر، منتقدان برجسته، مهمانان ویژه و حتی جامعه شناسان و روانشناسان بررسی شود.

در دومین قرار باشگاه مستند گلستان سه‌شنبه ۳ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ جلسه نقد و بررسی فیلم «خونه» را با حضور کارگردان این اثر خدایار قاقانی، مهمان ویژه محمدرضا اصلانی و با حضور مجری و  منتقد محمدرضا لطفی و مردم علاقه‌مند برگزار می‌شود.

 حضور در این برنامه آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند.

نظر شما