جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۵
کد خبر: ۹۳۶۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کانون‌های جدیدی از جمله کانون تهیه کنندگان سینما و تلویزیون و صداقت رسانه‌ای به زودی در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، راه اندازی می‌شود.
تشکیل کانون‌های جدید در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با اعلام خبر تشکیل کانون‌های جدید گفت: در این فرهنگ‌سرا هم اکنون در راستای گسترش فعالیت‌های مردم نهاد، ۲۰ کانون تاسیس شده و در حال تاسیس در سه حوزه رسانه، فرهنگ، هنر و سلامت است که در این زمینه می‌توان به کانون‎های عکاسی، گردشگری پایدار، هنر و ادبیات صلح و پایداری، جهان مهر، ادبی قاف، صدا و نمایش، عترت، زرین قلم، قرآن، طب سنتی و هنری آبگینه اشاره کرد.

همچنین کانون‌های تهیه کنندگان سینما و تلویزیون، صداقت رسانه‌ای، جوشن، دوچرخه سواری، کانون ادبی زمستان، کانون کتابخوانی نوجوانان به زودی در فرهنگ‌سرای رسانه، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

تیمورپور، تقویت و ارتقا نقش مشورتی و نظارتی شهروندان درسیاست‌گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی فرهنگ‌سرا را یکی از اهداف اصلی تشکیل این کانون‌ها دانست و گفت: قصد داریم بسیاری از برنامه‌های فرهنگی هنری خود را با مشورت و مشارکت کانون‌ها در طول سال برنامه ریزی و اجرا کنیم.

رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی گفت: زمینه سازی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه و خلاقیت‌های فردی و گروهی، غنی سازی اوقات فراغت و افزایش روحیه نشاط اجتماعی در بین مردم، تقویت فعالیت های داوطلبانه و مشارکتی، جهت تجمیع سرمایه های اجتماعی و بهره مند شدن از خلاقیت ها و توانایی‌های آنان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهر از دیگر اهداف تشکیل این کانون‌هاست.

 علاقه‌مندان برای عضویت در این کانون‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 22888681  تماس بگیرند و به واحد آفرینش و اجرای فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند. 

نظر شما