سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۵:۳۶
کد خبر: ۹۳۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
رییس فرهنگسرای کار و تعاون از برپایی نمایشگاه کتاب ویژه دهه کرامت در کتابخانه‌ علامه طباطبایی(ره) منطقه ۹ خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون با اعلام این مطلب اظهار داشت: ‌کتابخانه‌ علامه طباطبایی(ره) منطقه ۹ در این نمایشگاه، کتبی با موضوعات مرتبط با دهه کرامت را با شناساندن سبک و سیره زندگانی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به نمایش می‌گذارد.

وی افزود:  این نمایشگاه به منظور ترویج مراجعه و بهره برداری از متون مرجع دینی در زندگی روزمره  با رویکرد و محورهای سبک زندگی و به منظور آشنایی با زندگی و سیره امام هشتم شعیان حضرت رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان حضرت معصومه (س) همزمان با دهه کرامت  در قالب نمایشگاه با عنوان  "امتداد نور"  برپا می شود.

وی افزود : در نمایشگاه امتداد نور بیش از  30 جلد کتاب با موضوعات مرتبط با شخصیت و زندگانی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، معجزات، سخنان و احادیث ایشان از جمله کتاب زندگی سیاسی هشتمین امام، امام رضا(ع) و زندگی، سبک زندگی، منشور زندگی در منظر امام رضا(ع)، شمس ولایت، کریمه فاطمه معصومه(س) و... در معرض دید مراجعان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۳ تا ۱۲ مرداد برگزار می شود گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه، آشنایی نسل جدید با سیره بزرگان دین به ویژه حضرت امام رضا(ع) بود.

علاقه‌مندان می توانند برای بازدید در تاریخ ذکر شده از ساعت ۱۰ تا ۱۶ به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.
نظر شما