سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۷:۲۹
کد خبر: ۹۳۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
نمایشگاه «نی‌وش» با آثار نقاشی‌خط جمشید داودی خوشنویس ممتاز انجمن خوشنویسان ایران ۲۳ تیر تا ۳ مرداد در فرهنگ‌سرای ارسباران به نمایش در می‌آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نمایشگاه «نی وش» ۲۵ اثر خوشنویسی و نقاشی خط در ابعاد مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.
 
جمشید داودی با بیش از سه دهه فعالیت تجسمی و هنری در رشته نقاشی و خوشنویسی و مدرک ممتاز انجمن خوشنویسان ایران در سال ۱۳۷۸ دریافت کرد.

وی  کتاب‌های با عنوان (لذت تحریر) با موضوع آموزش خوشنویسی تحریری با خودکار، مبانی طراحی، مبانی سایه روشن در تکنیک نقاشی با مدادرنگی، نقاشی خلاقانه با آب و مرکب، اسکراچ، نقاشی با تکنیک گواش و حکاکی روی گچ مجسمه را به رشته تحریر درآورده است و برگزاری بیش از ده نمایشگاه انفرادی نقاشی، خوشنویسی و نقاشی خط را در روزمه هنری خود دارد.

طراحی کامل حروف و اتصال آن‌ها در قالب فونت با هدف کاربرد در رایانه با عنوان(پرهون) و خوشنویسی جدید با تمام حروف و اتصال آن‌ها در قالب نقاشیخط با قلم درشت با عنوان (نی‌وش) از وی در کتابخانه ملی به ثبت رسیده است.

گشایش این نمایشگاه روز جمعه ۲۳تیر ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند ساعت ۱۴ تا ۲۰ به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعی، بالاتر از سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا با شماره‌های۲۲۸۷۲۸۱۸-۲۰  تماس بگیرند.

نظر شما