جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۳
کد خبر: ۹۳۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
رییس فرهنگ‌­سرای اندیشه خبر داد
سجاد نوروزی از برگزاری آیین نکوداشت عماد افروغ در فرهنگ‌­سرای اندیشه خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سجاد نوروزی، رییس فرهنگ‌سرای اندیشه گفت: آیین نکوداشت و رونمایی از چهار عنوان کتاب تازه منتشر شده دکتر عماد افروغ روز یک­شنبه ۸ مرداد ماه ساعت ۱۸ در آمفی تئاتر فرهنگ‌­سرای اندیشه برگزار می‌­شود و قرار است در این برنامه با حضور اهالی فرهنگ و دانشگاه از تلاش‌­های دکتر افروغ تجلیل شود.
 
وی افزود: چهار عنوان کتاب «ارزیابی انتقادی نهاد علم در ایران»، «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی(جلد دوم)»، «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی(جلد سوم)» و «نگرش منظومه‌­ای و دیالتیکی به سینما در دفاع از سینمای اجتماعی» در این برنامه رونمایی خواهد شد.
 
رییس فرهنگ­‌سرای اندیشه به حضور چهره‌­های علمی و فرهنگی در این برنامه اشاره کرد و افزود: در این آیین نکوداشت چهره‌­هایی چون دکتر علی مطهری، دکتر مهدی گلشنی، دکتر حمید پارسانیا دکتر مریجی، فرشته طائرپور، دکتر صالحی (معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) به ایراد سخن خواهند پرداخت.
 
وی در پایان گفت: عماد افروغ بیش از سه دهه است که در عرصه علم و فرهنگ و سیاست کشور با تاکید بر ظرفیت انتقادی و تعالی‌گرایی گفتمان دینی و انقلابی در حال فعالیت‌­های موثری است و تقدیر از وی در حقیقت، تقدیر از سه دهه تلاش و جهد انقلابی برای تعالی و رشد فرهنگ ملی، دینی و انقلابی است.

علاقه‌مندان می‌توانند روز یک­شنبه ۸ مرداد ماه ساعت ۱۸ به فرهنگ‌­سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان بوستان اندیشه مراجعه کنند.
نظر شما