شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۳۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
«آدینه‌ها عیدند» از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌شود
ویژه برنامه هفتگی «آدینه‌ها عیدند» به مناسبت دهه کرامت، جمعه این هفته با رویکرد صله ارحام در بوستان لواسانی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهردرای تهران، ویژه برنامه «آدینه‌ها عیدند» در قالب جشنواره تابستانی و با هدف تامین برنامه‌های مناسب فراغتی و ایجاد زمینه مناسب برای تفریحات و سرگرمی‌های سالم برای خانواده‌ها، هر جمعه میزبان شهروندان است و در ویژه برنامه جمعه این هفته، به مناسبت دهه کرامت، برنامه‌ها با رویکرد ترویج و گسترش فرهنگ صله ارحام و رفت و آمد فامیلی برگزار می‌شود.

در ویژه برنامه «آدینه‌ها عیدند» این هفته، مسابقه خاطره نویسی «بهترین خاطره از بهترین مهمانی» با موضوع خاطرات و دلنوشته‌های شهروندان از صله ارحام، رفت و آمد فامیلی و مهمان دوستی برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

ویژه برنامه «آدینه‌ها عیدند» علاوه بر برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری، هم‌چنین شامل برنامه‌های مشاوره، عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، برنامه‌های مذهبی و ترویج فرهنگ شهروندی است.

در این برنامه در قالب بازارچه، نمایشگاه و برنامه‌های سرگرمی، ضمن بررسی رویکرد فرهنگی و تاریخی حجاب و بهره‌گیری از صاحب نظران این عرصه، غرفه‌های هنری و نمایشگاهی نیز برای بازدید برپا می‌شود.

کارگاه خلاقیت، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، ایستگاه مطالعه، ایستگاه‌های مختلف ورزشی و سرگرمی، قرآن و نهج البلاغه، ایستگاه شاهنامه خوانی و نقاشی کودک از برنامه‌هایی است که در طول فصل تابستان و در قالب برنامه آدینه‌ها عیدند به مخاطبان ارایه می‌شود.

این برنامه از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) در روزهای جمعه هر هفته در طول تابستان از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در بوستان لواسانی به نشانی یافت آباد، شهرک ولیعصر،خیابان  حیدری جنوبی،خیابان پژاند ،بوستان لواسانی پذیرای شهروندان است. 
 
نظر شما