جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۲
کد خبر: ۹۳۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
بیست و ششمین محفل ادبی ققنوس با معرفی دو مجموعه شعر از محمدیاسین جلالزهی و بهرام پورمهرام، دوشنبه ۹ مرداد در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
معرفی و بررسی دو مجموعه شعر در انجمن ادبی «ققنوس»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و ششمین محفل ادبی «ققنوس» همزمان با جشنواره تابستانی تهران در فصل مهربانی، با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه ۹ مردادماه ساعت ۱۷ با بخش‌های مختلف از جمله معرفی و نقد و بررسی دو مجموعه شعر، شعرخوانی و اجرای موسیقی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
 
در این جلسه با اجرای مینا آقا زاده، دو مجموعه شعر «حضرت عشق» سروده  محمدیاسین جلالزهی و «یاد اون قدیما به خیر» سروده بهرام پورمهرام با حضور صاحبان اثر، معرفی و توسط شاعران و دیگر کارشناسان حاضر در انجمن، نقد و بررسی می‌شود.
 
علاوه بر معرفی این دو مجموعه شعر، شاعران مطرحی چون حمیدرضا شکارسری، بهمن بنی‌هاشمی، امید روزبه، عمران میری، حسن اسدی شبدیز، سعیده اصلاحی، سارا ناصر نصیر،  افسانه حسنیه، مرضیه فریدونی، سمیرا جنابیان، عمید رضوی، فرحناز یوسفی، علی رضوی، رضا زمانی و دیگر شاعران مطرح حضور و به شعرخوانی خواهند پرداخت.
 
علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  44088708  تماس بگیرند.
نظر شما