جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۴
کد خبر: ۹۳۷۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
«بانوی آفتاب» عنوان یک کارگاه نقاشی، طراحی مدادرنگی و سیاه قلم است که از سوی هنرمندان در خانه فرهنگ و کتابخانه گلبرگ به اجرا در می‌آید.
نقاشان معنویت حضرت معصومه(س) را به تصویر می‌کشندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه نقاشی «بانوی آفتاب» به مناسبت دهه کرامت و در آستانه ولادت حضرت معصومه(ص) با موضوعات امام رضا(ع)، مقام وی، مرتبه زن و مقام حضرت معصومه(ص) و در تکنیک‌های مختلف برگزار می‌شود.

هنرمندان نقاش در این کارگاه سعی در به تصویر کشیدن معنویت خاصی دارند که از شخصیت و سیره امام رضا(ع) و مقام والای حضرت معصومه(ص) در ذهن خود پرورانده‌اند.

کارگاه «بانوی آفتاب» عصر یک‌شنبه ۸ مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و با مشارکت حوزه بسیج مائده و معاونت امور اجتماعی ناحیه ۱ شهرداری منطقه ۸ در بوستان نخجیر برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، نمایشگاه کتاب، ارائه خدمات مشاوره، ایستگاه نقاشی کودکان، ایستگاه گریم کودکان، ایستگاه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید از جمله برنامه‌های جانبی گارگاه فوق است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند عصر روز یک‌شنبه ۸ مردادماه ساعت ‍۱۵ به نشانی خانه فرهنگ و کتابخانه گلبرگ واقع در نارمک، دردشت شمالی، خیابان ۷۲ شرقی، پایین‌تر از مترو علم و صنعت مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۱۸۳۹۹۵، ۷۷۱۸۴۹۹۷ و ۷۷۱۸۳۹۹۸ تماس بگیرند.
نظر شما