جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۱
کد خبر: ۹۳۷۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به مناسبت دهه کرامت و در ویژه‌نامه «زیر سایه خورشید»
همزمان با دهه کرامت ویژه‌برنامه «زیر سایه خورشید» و دیدار خادمان حرم رضوی با خانواده شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.
خادمان حرم رضوی به دیدار خانواده شهدای حرم می روندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت دهه کرامت خادمان آستان قدس رضوی در این منطقه حضور یافته و در قالب ویژه برنامه‌های فراگیر رافت کریمانه و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، دیدارهایی را با خانواده شهدای حرم و بیماران بستری در بیمارستان و اهالی منطقه خواهند داشت.
 
بر اساس این گزارش خادمان حرم امام رضا(ع) حامل پرچم متبرک حرم مطهر آن حضرت خواهند بود و بسته‌های متبرکی را به خانواده شهدای مدافع تقدیم خواهند کرد.
 
برنامه‌های کاروان خادمان رضوی دوشنبه ۹ مرداد از ساعت ۱۰ صبح با آیین استقبال از خادمین رضوی و دیدار اهالی منطقه ۱۸ با آنان آغاز می‌شود. 
 
خادمین حرم رضوی سپس در خانه شهيد مدافع حرم بهرام مهرداد كه به تازگی در سوريه به شهادت رسیده است حضور یافته و با حضور تمامی خانواده شهدای مدافعان حرم منطقه از خانواده شهید مهرداد تجلیل می‌شود. 
 
حضور خادمان در بيمارستان خیریه غیاثی برای دلجويی از بيماران، حضور خادمان در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر، استقبال اهالی منطقه از خادمان رضوی از خيابان ۱۵ متری دوم شادآباد تا مسجد جامع حسينی شادآباد و  حضور خادمان در جشن دهه كرامت در بوستان حضرت قائم(ع) که پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.
 
از اول ماه ذی القعده مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) تا یازدهم این ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است و به این مناسب ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی هم‌چون سومین جشنواره نذر شعر، آیین غبار روبی امام زادگان و بقاع متبرکه و جشن رافت کریمانه در منطقه ۱۸ برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه «زیر سایه خورشید» با حضور جمعی از خادمان آستان قدس رضوی با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۸ در روز دوشنبه ۹ مرداد از ساعت ۱۰ تا ۲۲  در منطقه ۱۸ تهران میزبان شهروندان است.
نظر شما