شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۱
کد خبر: ۹۳۷۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰ تهران صورت می‌گیرد
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به همراه رییس خانه موزه شهید اقبالی در برنامه «ستارگان پرفروغ» با خانواده شهیدان دوران دفاع مقدس مجتبی جعفر پوریان و حسین طاهری دیدار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در منزل دو شهید والامقام منطقه 10 تهران، مجتبی جعفر پوریان و حسین طاهری برگزار می‌شود و محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده‌های این دو شهید والامقام دیدار و از آنان تجلیل خواهد کرد.

شهید مجتبی جعفر پوریان متولد ۲۰ بهمن ماه ۱۳۴۱ در عملیات والفجر ۸  در منطقه آبادان در ۲۰ بهمن ماه ۱۳۶۴ به شهادت رسید. این شهید والامقام از دلاور مردان همرزم شهید چمران در لبنان بود که در زمان شهادت ۲۳ سال داشت. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون برنامه‌های این مرکز می‌توانند به نشانی بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی، بعد از چهارراه قلیچ خانی، خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۹۱۵۴۶  تماس بگیرند. 
نظر شما