سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۰
کد خبر: ۹۳۸۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
نشست «چهره به چهره» به منظور دیدار مردم با اهالی فرهنگ و هنر سه‌شنبه ۱۰ مرداد ماه با حضور آتش تقی‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در سینما ققنوس تهرانسر برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «چهره به چهره» به منظور دیدار مردم با اهالی فرهنگ و هنر سه‌شنبه ۱۰ مرداد ماه با حضور آتش تقی‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در سینما ققنوس تهرانسر برگزار شد. 

آتش تقی‌پور سال ۱۳۲۴ در شهرستان خوی به دنیا آمد. دیپلم ادبی را در ارومیه گرفت و در سال ۱۳۴۵ وارد دانشکده هنرهای دراماتیک شد. در سال ۱۳۴۹ در رشته بازیگری و کارگردانی فارغ‌التحصیل شد و به عنوان بازیگر با کارگاه نمایش در چندین اجرا همکاری کرد. اولین کار حرفه‌ای او بازی در نمایش «حکومت زمان خان» به کارگردانی رکن‌الدین خسروی بود که در سال ۱۳۴۶–۱۳۴۵ در تالار سنگلج به اجرا در آمد.

هدف از برگزاری این برنامه فراهم کردن بستری مناسب برای برقراری ارتباط بین چهره‌های فرهنگی هنری و شهروندان و تقدیر از هنرمندانی است که سال‌ها در رشته‌های گوناگون فعالیت کرده‌اند. 

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ این نشست را برگزار کرد و آتش تقی‌پور در آن به بیان خاطرات دوران بازیگری خود پرداخت.
نظر شما