جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۲
کد خبر: ۹۳۸۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
جشن میلاد امام رضا(ع) و اختتامیه برنامه‌های رافت کریمانه دهه کرامت جمعه ۱۳ مرداد با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشن میلاد امام رضا(ع) و اختتامیه برنامه‌های رافت کریمانه دهه کرامت با حضور محمود صلاحی رییس، حجت الاسلام و المسلمین حسن ناصری پور معاون فرهنگی، مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری و دیگر مدیران و معاونان جمعه ۱۳ مرداد از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در فضای باز فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد. 

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام ناصری‌پور با تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: سازمان فرهنگی هنری  امسال برنامه‌های متنوعی در دهه کرامت با عنوان رافت کریمانه در فرهنگ‌سراها و بیشتر بوستان‌ها و در جوار امام زاده‌های تهران برگزار شد. همچنین در این مدت در فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه آهن فرهنگ‌سرای زیارت برپا شد. 
 
 وی افزود: برای تبرک این جلسه حدیثی از امام رضا (ع) نقل می‌کنم که این حدیث قابل فکر کردن و تامل است و راحت نمی توان از آن عبور کرد. امام معصوم می‌فرماید: «کسی در دنیا موفق است که رابطه‌اش را با خدا رابطه معنا داری کند. اگر وعده خدا به بهشت و جهنم نبود بندگان باید همچنان خدا را ستایش می‌کردند. چراکه خدا از روی فضل و رحمتش برکت حیات را به ما داده است. اگر کسی بخواهد شکر گذاری کند مفهومی دارد یعنی توجه به ذات خدا توجه به همین نعمت هاست. شکر گذاری هم حداقل وجدان انسان در برابر احسان است.» 

 حجت الاسلام ناصری پور بیان کرد: ان شاالله که برنامه‌های همکاران ما در سازمان فرهنگی هنری مورد قبول آن حضرت باشد و بتوانیم در سال‌های آینده بهتر و بیشتر در خدمت شهروندان باشیم.

 مولودی خوانی، سخنرانی مذهبی، مسابقه از دیگر برنامه‌های جشن میلاد امام رضا(ع) بود. همچنین ایستگاه‌های فرهنگی هنری همچون؛ نقاشی کودکان، گریم کودکان، فروش کتاب، تحویل کتاب‌های اهدایی برای مناطق محروم از مردم، خطاطی، نقاشی خط و... میزبان شرکت کنندگان در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) و اختتامیه دهه کرامت بود.
نظر شما