جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۹۳۹۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
مراسم هم اندیشی بزرگ اصحاب قلم و رسانه به مناسبت روز خبرنگار توسط کانون حرفه‌ای رسانه و با مشارکت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با حضور بیش از پانصدنفر از خبرنگاران، عکاسان و فیلم‌برداران رسانه‌های مختلف و نیز معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد.
برگزاری هم‌اندیشی بزرگ اصحاب قلم‌ و رسانه به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در مراسم هم‌اندیشی بزرگ اصحاب قلم و رسانه که چندتن از مسئولان متولی عرصه رسانه از جمله حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور، بهزاد تیمورپور رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه حضور داشتند، تعدادی از خبرنگاران به بیان مشکلات عرصه رسانه پرداختند.

محمد قادری از خبرگزاری مهر، عباس کلاهدوز از تسنیم، زهره آشتیانی روزنامه نگار باسابقه، پیام برازجانی از تابناک تهران، حسن محمدی از خبرنگاران حوزه بین‌الملل، مرتضی غرقی خبرنگار پیشکسوت به بیان نظرات خود پرداختند.

همچنین مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در این برنامه از نقش خبرنگاران عرصه رسانه در انتقال اخبار و آگاهی بخشی تقدیر کرد.

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دراین مراسم درباره بیمه خبرنگاران و مسائل و مشکلات مختلف رسانه‌های کشور سخن گفت.

علی جنتی، پرویز اسماعیلی، فریدون وردی‌نژاد، جهانبخش خانجانی، سیدنظام موسوی و علی متقیان در جمع اعضای کانون حرفه‌ای رسانه حضور داشتند.
نظر شما