جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۰
کد خبر: ۹۳۹۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
کتابخانه فردوس کارگاه آموزش داستان‌نویسی «کاغذ سفید» را روز دوشنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۱۷ با بررسی داستان «سپرده به زمین» نوشته «بیژن نجدی» ویژه گروه سنی بزرگسال برگزار می‌کند.
بررسی داستان «سپرده به زمین» نوشته بیژن نجدی در «کاغذ سفید»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه نویسندگی «کاغذ سفید» همزمان با پویش کتابخوانی در جشنواره تابستانی تهران، با هدف ایجاد خلاقیت و توانمندی از طریق نوشته‌، تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس، تحلیل قصه‌ها از بعد روان‌شناختی، آشنایی با دیدگاه‌های متفاوت و نویسندگان برگزار می‌شود.

در این جلسه، مهدی طهوری نویسنده کودک و نوجوان و خالق آثاری همچون «کشف‌الغطاء»، «افسانه اوجی»، «سلحشوران داغستان»، «محمد مصدق (زندگینامه)» و «مشارکت» به عنوان کارشناس کارگاه، علاوه بر بررسی داستان «سپرده به زمین» اثر بیژن نجدی، ویژگی‌های داستان کودک را kdc تشریح می‌‌کند؛ هم‌چنین تم‌های اصلی داستان، به ویژه تم‌‌های عشق و سفر و شرح داستان‌های دارای این تم‌ها و واگویه‌ی افسانه‌های مرتبط با این داستان‌ها نیز مورد تشریح و بررسی قرار می‌گیرد.
  
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما