شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۷
کد خبر: ۹۴۰۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰ انجام می‌شود
رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی در برنامه هفتگی «ستارگان پرفروغ» با خانواده معظم شهید سید حسن هاشمی نسب دیدار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این ویژه برنامه که ساعت ۱۱ سه شنبه ۲۴ مرداد ماه در بیت معظم شهید سید حسن هاشمی نسب برگزارمی شود؛ محمد رضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه10 به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت، با والدین این شهید والامقام دیدار و از این بزرگواران تجلیل خواهدکرد.
 
شهید سیدحسن هاشمی نسب متولد سال 1343 است. دوم دبیرستان بودکه به جبهه رفت و همزمان با نبرد با دشمن درسش را هم ادامه داد. او درکنار تحصیل وحضور در جبهه به تدریس قرآن هم مشغول بود و در مدرسه باقر‌العلوم تدریس می‌کرد. شهید هاشمی نسب دانشجوی سال دوم رشته حقوق بود که در سال 1366 در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل می شود.
 
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا از اهداف برنامه "ستارگان پر فروغ" است. این برنامه هرهفته به همت خانه موزه شهیدان اقبالی در منطقه 10 برگزار می شود.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این برنامه ها می توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

نظر شما