جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۳
کد خبر: ۹۴۰۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
فرهنگسرای معرفت کارگاه روانشناسی «خانه خورشید» را به منظور آشنایی شهروندان با مهارت‌های همسرداری از دیدگاه اسلام برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه روان‌شناسی «خانواده در اسلام» روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۱۶ با هدف مبانی خانواده و گسترش آن در بین خانواده‌ها و آموزش مهارت‌های همسرداری و تحکیم نهاد خانواده برگزار می‌شود.

خانواده از منظر اسلام به اهمیت خانواده و نقش آن در جامعه بشری از رهاورد تأمل و تفکر در دو بعد وجودی انسان آشکار می‌گردد. خانواده یک واحد اجتماعی است که هدف از آن در نگاه قرآن، تأمین سلامت روانی برای سه دسته است؛ زن و شوهر، پدر و مادر و فرزندان. همچنین هدف، ایجاد آمادگی برای برخورد و رویارویی با پدیده‌های اجتماعی است. 

در این کارگاه با حضور حجت الاسلام برمایی مشاور و روان‌شناس خانواده به بررسی راهکارهای مهم و اساسی پیرامون دستیابی به برخی از توانایی‌ها و مهارت‌های لازم برای مدیریت ایده آل خانواده، مناسبات و روابط زوجین می‌پردازد.
 
علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌ها و کارگاه‌های روانشناسی می‌توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوار شهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۳۱۹۳۰۴ تماس بگیرند.

نظر شما