جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۵
کد خبر: ۹۴۰۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی اعلام شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت شهادت جانسوز شهید مدافع حرم محسن حججی، سازمان فرهنگی هنری برای پاسداشت مقام شهادت و ایثار و بزرگداشت این شهید والامقام برنامه‌هایی برگزار می‌کند. 

به همین مناسبت جایگاه ویژه برای گرامیداشت مقام شهید به همراه حجله و تصاویر شهید حججی در محل فرهنگ‌سراها و میادین مهم مناطق شهر تهران برپا و امکان همراهی مردم در گلباران و روشن کردن شمع فراهم شده است.
 
همچنین روز جمعه ۲۷ مرداد ماه ویژه‌برنامه بزرگداشت این شهید بزرگوار در جوار مزار شهدای گمنام هر منطقه با حضور آحاد مردم شهیدپرور و قدرشناس برگزار می‌شود. برپایی نمایشگاه عکس و کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است. ویژه‌برنامه‌های شاد «جشنواره تابستانی تهران» همچون «عصرانه‌های شادی» و برنامه‌های دیگر به دلیل احترام به مقام شامخ شهدا و همدردی با خانواده این شهید بزرگوار در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ مرداد ماه برگزار نشد.  

محسن حججی متولد ۱۳۷۱ در نجف‌آباد رزمنده و از نیروهای سپاه قدس بود که در مرداد ماه ۹۶ و در عملیاتی در منطقه التنف (مرز بین سوریه و عراق) به دست نیروهای داعش به اسارت در آمد و سپس به شهادت رسید. 

او در زمینه ترویج کتابخوانی در موسسه شهید کاظمی فعالیت می‌کرد و فعالیت‌های خیریه و نیکوکارانه و کمک به محرومیت‌زدایی در مناطق فقیر کشور از دیگر اقدامات شهید حججی بود.

نظر شما