شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۶
کد خبر: ۹۴۰۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
نشست مرور آثار سینمایی اصغر فرهادی روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۶ با نمایش فیلم «گذشته» در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون فیلم فرهنگ‌سرای امید چهارشنبه‌های هر هفته فیلم‌های سینمای ایران را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.‌ در نشست این هفته که چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، با نمایش فیلم «گذشته»، آثار سینمایی اصغر فرهادی نقد و بررسی می‌شود. 
‌ 
فیلم سینمایی «گذشته» محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی اصغر فرهادی است که برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ اکران شد و برنیس بژو،‌ طاهر رحیم و علی مصفا از بازیگران آن هستند. این فیلم به زبان فرانسوی و در پاریس تصویربرداری شده است و با حضور حمید عبدالحسینی و افشین فکوری و جمعی از علاقه‌مندان به هنر هفتم در سالن خیام فرهنگ‌سرای امید به نمایش درخواهد آمد.  

در خلاصه داستان این فیلم می‌خوانیم: داستان چند رابطه با محور اتفاقاتی در «گذشته» است. یک رابطه به پایان می‌رسد و دیگری قرار است شروع شود. محورِ هر دو رابطه‌ای که به پایان می‌رسد و رابطهٔ جدیدی که قرار است آغاز شود، زنی به نام مارین) برنیس بژو) است.‌ احمد (علی مصفا) که شوهر مارین بوده است، به خاطر اختلاف با او به ایران بازگشته و...

دوستداران هنر برای حضور در این نشست می‌تواند به نشانی خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، پارک خیام، فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما