شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۰
کد خبر: ۹۴۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
باشگاه فیلم مستند فرهنگسرای گلستان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز و اقدام به عضوگیری فراگیر کرده است.
باشگاه فیلم مستند فرهنگسرای گلستان عضو می پذیردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ناصر امین زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه ۸ و رئیس فرهنگسرای گلستان گفت: باشگاه فیلم مستند به منظور حفظ ارتباط میان هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر و تجربه، همچنین ایجاد پایگاهی برای فعالیت‌های علمی و فرهنگی ایشان و اشاعه سبک صحیح زندگی ایرانی و اسلامی با زباه هنر هفتم راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه مقدمات تاسیس این باشگاه از ماه‌های گذشته در منطقه ۸ فراهم شده بود گفت: علاقه‌مندان، بدون محدودیت می‌توانند در این باشگاه عضو شده و سپس در کارگروه‌های تخصصی پیش‌بینی شده عضو عادی یا فعال باشند.

وی هدف از تاسیس این باشگاه را ارتقای سطح کیفی (علمی- عملی) فعالیت‌های هنرمندان و علاقه‌مندان سینمای مستند، عنوان کرد و گفت: همچنین ایجاد محفل‌های علمی و فرهنگی، برگزاری نشست‌های تخصصی نمایش، نقد و نظر و ... از دیگر اهداف این باشگاه است.
 
امین‌زاده افزود: برای همه اعضای این باشگاه خدمات متنوعی نظیر بهره مندی از تخفیفات دوره‌های آموزشی، استفاده از نگارخانه، استفاده رایگان از کتابخانه فرهنگسرا، ارایه محصولات فرهنگی، و ... در نظر گرفته شده است.

رییس فرهنگ‌سرای گلستان، خدماتی که در این باشگاه ارائه خواهد شد را شامل امکانات درون سازمانی و برون سازمانی خواند و ادامه داد: با استقبال مخاطبان در فازهای بعدی امکانات حرفه‌ای و رفاهی بیشتری در اختیار هنرمندان و علاقه‌مندان عضو قرار خواهد گرفت.

وی در پایان در خصوص چگونگی عضویت در این باشگاه گفت: هنرمندان علاقه‌مند برای عضویت در باشگاه فیلم مستند گلستان، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما