چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۲
کد خبر: ۹۴۱۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
پانزدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع «شایعه» توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی پانزدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» را با موضوع «شایعه» منتشر کرد. در این شماره پنج گروه شایعه رایج در فضای مجازی، خصوصیات شایعات و اکاذیب در فضای مجازی، تعاریف و قانون مجازات نشر اکاذیب در فضای مجازی، برخی ابزارهای مقابله با شایعه‌ها و اکاذیب و عوامل ایجاد شایعه مطرح شده است.

نشریه «ایست رسانه‌ای» به همت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی، تدوین و تولید شده است و به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می‌شود.

نشریه «ایست رسانه‌ای» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گوناگون نیز منتشر می‌شود و تا کنون شماره‌های قبلی نشریه، میلیون‌ها بازدیدکننده داشته است.

در این نشریه موضوع‌های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آید، مورد توجه قرار می‌گیرد.

سازمان‌ها و مراکزی که علاقه‌مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می‌توانند برای انجام هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

شماره جدید «ایست رسانه‌ای» با موضوع «شایعه» منتشر شد
نظر شما