جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۹
کد خبر: ۹۴۲۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
یکصد و پنجمین چهارشنبه هنر برگزار شد
گوهر خیراندیش بازیگر نام‌آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون یکی از میهمانان صد و پنجمین نشست چهارشنبه‌های هنربود؛ او پیشنهاد برگزاری مراسم خیریه‌ای برای کمک به موسسه شریان را به رییس سازمان فرهنگی هنری ارائه کرد که با استقبال روبه‌رو شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «چهارشنبه‌‌های هنر» که به منظور دیدار هنرمندان با رییس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، در صد و پنجمین نوبت خود، روز چهارشنبه اول شهریور ماه با حضور گوهر خیراندیش بازیگر، بنفشه رافعی مجری و گوینده رادیو، جمال شورجه کارگردان، منوچهر حقیقت‌شناس تهیه کننده، بصیر سلحشور فعال فرهنگی و پسر مرحوم فرج‌الله سلحشور در این سازمان و علی اکبر انجمنی شهردار منطقه ۱۵، کیهان محمدخانی قائم‌مقام مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، حسین مسافر آستانه رییس پردیس تئاتر، علیرضا محمودی آشتیانی مدیر پشتیبانی و املاک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در محل پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

پیشنهاد گوهر خیراندیش برای کمک به یک خیریه

گوهر خیراندیش بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که ویژه برنامه تولد ماه به مناسبت زادروز تولد او، یازدهم شهریور ماه در موزه امام علی(ع) برگزار خواهد شد، در این دیدار به معرفی خیریه «شریان» پرداخت و پیشنهاد برگزاری مراسم خیریه‌ای برای کمک به این بنیاد نیک‌ورزی را ارائه کرد. پیشنهادی که با استقبال محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار گرفت.

پیشنهاد گوهر خیراندیش برای کمک به یک خیریه

بنفشه رافعی مجری و گوینده رادیو دیگر میهمان صد و پنجمین چهارشنبه‌های هنر بود. این گوینده و مجری ایده تاسیس کتابخانه‌ صوتی، تولید کتاب‌های صوتی حرفه‌ای و مدیریت یک‌پارچه کتاب‌های صوتی تولید شده در سازمان فرهنگی هنری را ارائه کرد.

پیشنهاد گوهر خیراندیش برای کمک به یک خیریه

جمال شورجه کارگردان، منوچهر حقیقت‌شناس تهیه کننده، بصیر سلحشور فعال فرهنگی و پسر مرحوم فرج‌الله سلحشور؛ از مدیران ارشد موسسه فرهنگی تبیان نیز در دیداری که با رییس سازمان فرهنگی هنری داشتند، درباره همکاری بیشتر این دو نهاد فرهنگی گفت‌وگو کردند. 

ادامه صد و پنجمین نشست چهارشنبه‌های هنر با حضور  و علی اکبر انجمنی شهردار منطقه ۱۵، کیهان محمدخانی قائم‌مقام مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، حسین مسافر آستانه رییس پردیس تئاتر، علیرضا محمودی آشتیانی مدیر پشتیبانی و املاک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در محل پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

رییس سازمان فرهنگی هنری در این دیدار با اشاره به اهمیت پردیس تئاتر تهران به عنوان یک پاتوق فرهنگی تاکید کرد: بزرگ‌ترین مرکز تئاتر کشور در اینجا واقع شده و اصرار داشتیم در پایین شهر ساخته شود، چرا که تئاتر از پایین تهران آغاز به کار کرده است. مدرسه تئاتر ایران را راه‌اندازی کرده‌ایم که مسئولیت آن به عهده دکتر محمود عزیزی، از پیشکسوتان عرصه تئاتر است و قصد تجهیز آن را داریم. 

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنم تفاهم‌نامه بین پردیس تئاتر تهران و معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ تهران امضا شود تا حمایت مالی و تجهیزاتی شایسته‌ای از این مکان فرهنگی انجام شود. 

در پایان این نشست رییس سازمان فرهنگی هنری و سایر مدیران بر گسترش همکاری‌ها در حوزه‌های فرهنگی هنری تاکید کردند.

«چهارشنبه‌‌های هنر» دیدار هنرمندان برجسته کشور با محمود صلاحی رییس و امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

نظر شما