جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۸
کد خبر: ۹۴۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
نمایشگاه تابلوهای دکوراتیو «خیال رنگی» آثار پگاه پارساپور در گالری آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور افتتاح می‌شود.
تابلوهای دکوراتیو «خیال رنگی» بر دیوار نگارخانه آفرینش نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه دکوراتیو «خیال رنگی» با ۳۰ اثر دکوراتیو از آثار بانوی هنرمند و جوان «پگاه پارساپور» شنبه ۱۱ شهریور ساعت ۱۶ در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور افتتاح می‌شود و تا ۲۳ شهریور میزبان هنرمندان و هنردوستان است.

پگاه پارساپور متولد ۱۳۶۳ است. این هنرمند جوان از زمانی که پایش را به هنرستان گذاشت کار را با رنگ و بوم آغاز کرد تا به جایی رسید که حالا کارهای خلاقانه‌ای در سبک دکوراتیو دارد. سبکی که نام آن را «نما سرامیک سرد» می‌گذارد. او کارشناسی تصویرسازی شاخه گرافیک دارد. پارساپور درباره کارهایش می‌گوید: «کارها روی چوب، فوم و آلومینیوم ترکیب می‌شود و با آن نماهای سنتی از نقش‌های کوروش و شوش بگیر تا بته‌جقه و گل‌های قالی با بازی با رنگ روی بوم کشیده می‌شود.»

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۳ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و با شماره 44088707 تماس بگیرند.
نظر شما