جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۵
کد خبر: ۹۴۴۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
بیست و نهمین محفل ادبی ققنوس با معرفی مجموعه شعری از «اعظم جعفری» به نام «عاشقانه‌های تلخ» دوشنبه ۲۰ شهریور در مجتمع فرهنگی هنری نور به استقبال پاییز می‌رود.
معرفی و نقد مجموعه شعر «عاشقانه‌های تلخ» در انجمن ادبی ققنوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و نهمین محفل ادبی «ققنوس» در آستانه فرا رسیدن فصل زیبای پاییز، با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۷ با بخش‌های مختلف از جمله معرفی و نقد و بررسی مجموعه شعر «عاشقانه‌های تلخ»، شعرخوانی و اجرای موسیقی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در این جلسه مینا آقا زاده، کارشناس مجری برنامه، مجموعه شعر «عاشقانه‌های تلخ» سروده اعظم جعفری را که در ۱۰۲ صفحه، توسط انتشارات شانی منتشر شده است، معرفی می‌کند و این مجموعه با حضور شاعران و کارشناسان حاضر در انجمن، نقد و بررسی می‌شود.

علاوه بر معرفی این مجموعه شعر و اجرای موسیقی، شاعران مطرحی چون حمیدرضا شکارسری، مجید سعدآبادی، حسن اسدی شبدیز و ... شعرخوانی می‌کنند.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.
نظر شما