جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۳
کد خبر: ۹۴۴۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
دکتر محمد اصفهانی، ابراهیم ایرج‌زاد، شهره لرستانی و فاطمه طارمی میهمانان یکصد و هفتمین چهارشنبه هنر بودند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یکصد و هفتمین نشست «چهارشنبه‌های هنر» دیدار هنرمندان با محمود صلاحی رییس و امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور دکتر محمد اصفهانی خواننده سرشناس موسیقی پاپ، ابراهیم ایرج‌زاد کارگردان جوان سینما، شهره لرستانی بازیگر و کارگردان و فاطمه طارمی شاعر و مدیر خانه شعر سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

یکصد و هفتمین چهارشنبه هنر برگزار شد

شهره لرستانی نخستین هنرمندی بود که در این روز با رییس سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد. وی که پیش از این یکی از کارکنان سازمان فرهنگی هنری و مدیر کانون پیشکسوتان هنر بوده است، با تقدیر از فعالیت‌های سازمان در این دوره پیشنهاد تهیه یک اثر صوتی با موضوع ارادت به اهل بیت(ع) را ارائه کرد.

دومین دیدار این روز با حضور فاطمه طارمی شاعر و مدیر خانه شعر سازمان فرهنگی هنری برگزار شد. در این دیدار طارمی پیشنهادات خود را برای بهتر برگزار شدن برنامه‌ها در مجموعه تازه تاسیس «خانه شعر» ارائه کرد. صلاحی نیز با تاکید بر حضور پررنگ‌تر بانوان در این محفل، از وضعیت شعر پست مدرن در این گلایه کرد و گفت: متاسفانه این روزها تمامی شعرهای ما از عشق زمین می‌گویند. گفتن از عشق خوب و لازم است اما در دنیا امروز همه چیز که به عشق خلاصه نمی‌شود. شاعران ما روزگار را، علم، تاریخ، تمدن، رنج‎های بشری را فراموش کرده‌اند و بدون دیدن اینها، تنها عاشقند.

یکصد و هفتمین چهارشنبه هنر برگزار شد

ابراهیم ایرج زاد دیگر میهمان یکصد و هفتمین چهارشنبه هنر بود.  این کارگردان جوان که این روزها فیلم سینمایی «تابستان داغ» با کارگردانی او در حال اکران است، درباره نخستین تولید بلند سینمایی خود گفت: تابستان داغ توانست رکورد تعدا کاندیدا در جشنواره فجر را بشکند و از سی‌وپنجمین جشنواره، در ۱۳ رشته کاندیدا شد. این فیلم برای حضور در جشنواره استکهلم نیز پذیرفته شد، با وجود آنکه ما برای حضور در جشنواره‌ها موج‌سواری نکردیم و سعی داشتیم تا تصویری خالی از سیاه‌نمایی از ایران به دنیا ارائه کنیم. 

ایرج‌زاد در ادامه از رییس و معاون هنری سازمان برای تماشای فیلم «تابستان داغ» دعوت کرد.

یکصد و هفتمین چهارشنبه هنر برگزار شد

آخرین میهمان چهارشنبه هنر این هفته دکتر «محمد اصفهانی» بود. او که یکی از برگزیدگان «جایزه هنری غدیر» بود، در این دیدار به تقدیر از فعالیت‌های هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پرداخت.

«چهارشنبه‌های هنر» دیدار هنرمندان برجسته کشور با محمود صلاحی و امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

نظر شما