جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۰
کد خبر: ۹۴۴۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
نمایشگاهی از آثار طراحی لباس‌های اسلامی – ایرانی مریم مفیدی با عنوان «زنان ایران زمین» از ۲۵ تا ۳۰ شهریور در نگارخانه آفتاب برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نمایشگاه «زنان ایران زمین» لباس‌هایی به نمایش درخواهند آمد که از یک‌سو مطابق با مد روز است و از سوی دیگر منافاتی با حجاب و عفاف اسلامی ندارند.

تهیه مواد اولیه این مانتوها از ضایعات کارخانجات نساجی است و سبک الگو و فرم مانتو ثابت و تغییر فقط در چینش پارچه هنگام برش کار است.

تولید این لباس‌ها به صرفه است و دارای خلاقیت و کیفیت عالی. اما نمی‌توان به شیوه صنعتی به صورت انبوه تولید کرد. ولی برای اشتغال زایی طراحان جوان با کمترین هزینه در سرمایه گذاری می‌توان به ان دست یافت و با هزینه پایین در اختیار مشتری قرار داد.

در طول برگزاری این نمایشگاه، نشست موضوعی با عنوان «بررسی مد و نقش آن در بین جوانان» روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰و همچنین کارگاه آموزش بستن انواع شال و و روسری در روز دوشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ با حضور مریم مفیدی و معصومه امیری در نگارخانه آفتاب برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر به نشانی: خیابان دکتر شریعتی روبه‌روی خیابان دولت،خیابان امام‌زاده، فرهنگسرای آفتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.    
نظر شما