شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۰
کد خبر: ۹۴۶۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای دیدنی از آثار تصویرسازی «آیسا حکمت» را در گالری پردیسان به مدت ۱۰ روز به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه «شاعرانه‌های تصویری» در نگارخانه پردیسان
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «شاعرانه‌های تصویری» آثار دیدنی از تصویرسازی‌های بانوی هنرمند «آیسا حکمت» است که ۴ مهرماه در گالری ۱ نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس گشایش می‌یابد و تا ۱۳ مهرماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان به ویژه در رشته تصویرسازی است.

آيسا حكمت، كارشناس گرافيک، كارشناس ارشد تصويرسازی، دانش‌آموخته دكتری گرافيك و مدرس و عضو هيات علمی دانشگاه است که در وادی شعر و ادبیات نیز فعالیت‌های چشمگیری دارد و مجموعه شعر منتشر شده ماه پا به ماه و مجموعه در دست چاپ هيروگليف را در کارنامه ادبی خود دارد.

وی در حوزه تصویرسازی با جرايد و مطبوعات همکاری‌های مشترکی دارد و تصویرسازی کتاب‌های مختلفی از جمله: مجموعه زير آسمان الوند، مجموعه شاخه نبات، مجموعه گريز آهوانه ٢ و كتاب شعر زنان شيراز را عهده دار بوده و دارای مجموعه تصويرسازی آيسا گليف است.

از جمله نمایشگاه‌های آیسا حکمت می‌توان به: نمايشگاه انفرادی شاعرانه‌های تصويری، نمايشگاه انفرادی گرافيك شاعرانه نگارخانه وصال، نمايشگاه گروهی دانشجويان دانشگاه آزاد، نمايشگاه گروهی بزرگداشت حافظ، نمايشگاه گروهی دانشجويان دانشگاه سوره، نمايشگاه گروهی كتاب سال تصويرگران خانه هنرمندان اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۳ مهرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما