شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۱
کد خبر: ۹۴۶۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
شهردار منطقه ۱۵ و فرمانده مقاومت بسیج مالک اشتر روز سه‌شنبه چهارم مهر ماه از نمایشگاه «یاد یاران» در فرهنگ‌سرای خاوران بازدید کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با هفته دفاع مقدس وحیدرضا محمدی انارکی، شهردار منطقه ۱۵ همراه با معاون فرهنگی اجتماعی منطقه و سرگرد قاسم فیضی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر از نمایشگاه «یاد یاران» در فرهنگ‌سرای خاوران بازدید کرد. 

در حاشیه این بازدید محمدی انارکی شهردار منطقه ۱۵ ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت آغاز محرم‌الحرام گفت: وظیفه خود می‌دانیم که چنانچه در جای‌جای شهر تهران و یا کشور فرصتی پیش آید، برای تکریم و تجلیل در آن شرکت کنیم و فرهنگ خوب دفاع مقدس را ارائه دهیم، حقیقتاً در این زمینه هرچقدر کار شود باز هم نیاز است و هنوز ظرفیت‌های زیادی برای این کار وجود دارد.

نمایشگاه «یاد یاران» با موضوع دفاع مقدس با همکاری ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با موضوع نقش زنان و کودکان در کربلا و دفاع مقدس تا ششم مهر ماه برپاست.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد، فرهنگ‌سرای خاوران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.

نظر شما