شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۱
کد خبر: ۹۴۷۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
«ایست رسانه‌ای» با موضوع اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای منتشر شد
هجدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در هجدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای»، اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای در ابعاد گوناگون بررسی شده است. در این شماره از نشریه آمارهایی از تعداد بازیکن‌های فعال روزانه در ایران و میزان ساعت بازی ایرانی‌ها ارائه شده است.

سبک‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای در ۶۰ ثانیه، معتاد کیست و جابه‌جایی شب و روز از دیگر بخش‌های هجدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» محسوب می‌شود.

نشریه «ایست رسانه‌ای» به همت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی، تدوین و تولید شده است و به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می‌شود.

نشریه «ایست رسانه‌ای» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز منتشر می‌شود و تا کنون شماره‌های قبلی نشریه، میلیون‌ها بازدیدکننده داشته است.

سازمان‌ها و مراکزی که علاقه‌مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را در کانال تلگرامی فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh  مشاهده کنند.



نظر شما