شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۴
کد خبر: ۹۴۷۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
رییس فرهنگ‌سرای رسانه خبر داد:
رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی گفت: این فرهنگ‌سرا با تمرکز بر تولید محتوای بیشتر در فضای مجازی و افزایش سواد رسانه‌ای شهروندان شهر تهران برای فصل پاییز ۲۷ عنوان برنامه فرهنگی و رسانه‌ای با ۲۹۸ اجرا برنامه‌ریزی کرده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور، رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با تشریح برنامه‌های این فرهنگ‌سرا در فصل پاییز گفت: در این فصل با رویکرد مدیریت تغییرات فرهنگی، برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، تفریحی و ورزشی برنامه‌ریزی شده است.
 
وی اظهار کرد: بخشی از این فعالیت‌ها به برنامه‌های هفته دفاع مقدس و ماه محرم در قالب ویژه برنامه‌های «جلوه سوگ» اختصاص داشت که در طول هفته‌های گذشته اجرا شده است که در این زمینه می‌توان به آیین تجلیل از رضا برجی عکاس و مستندساز دفاع مقدس و آغاز مسابقه مستند مردمی «عبرات» اشاره کرد. 

رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی تصریح کرد: در ادامه و در طول ماه‌های آینده هم برنامه‌های شاخص دیگری از جمله جشنواره «رسانه‌های اجتماعی»، جشنواره «فرهنگ، رسانه و آپارتمان‌نشینی» و نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری همایش بین‌المللی مدیریت رسانه و نمایشگاه محصولات سواد رسانه‌ای هم از برنامه‌های مشارکتی فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در فصل پاییز است. این فرهنگ‌سرا در دو نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال نیز حضور فعال خواهد داشت.

وی درباره برنامه‌های پاییزی این فرهنگ‌سرا در حوزه فضای مجازی گفت: در این بخش برنامه‌هایی از جمله انتشار و توزیع هفته‌نامه «ایست رسانه‌ای»، محصولات «۶۰ ثانیه زندگی» و «مجازستان» و انتشار مطالب مفید سواد رسانه‌ای در بستر شبکه‌های اجتماعی فرهنگ‌سرا انجام می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگ‌سرا در بخش منطقه‌ای و محلی هم، علاوه بر برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی، با ارائه امکانات فرهنگی و ورزشی و خدمات کتابخانه تخصصی دنبال می‌شود.

تیمورپور اظهار کرد: در رویکردی جدید نیز قصد داریم برنامه‌های فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی را در فصل زمستان بر اساس نیازسنجی‌ها، ایده‌ها و پیشنهادهای به دست آمده از استارت آپ ها، برنامه‌ریزی کنیم.
نظر شما