جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۴
کد خبر: ۹۴۹۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی «کشته اشک‌ها» روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه در فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون به منظور گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مسابقه کتابخوانی «کشته اشک‌ها» را برگزار کرد که آیین اختتامیه این مسابقه روز سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه در فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار شد. 

در این مسابقه پرسش‌هایی از کتاب «قیام امام حسین (ع)» اثر سید جعفر شهیدی طرح شده و در دو بخش توزیع کاربرگ های مسابقه و سامانه پیامکی به اطلاع شرکت‌کنندگان رسید. در بخش توزیع کاربرگ های مسابقه ۳۰۰ برگ بین مخاطبان توزیع شد که ۱۰۰ نفر پاسخ صحیح دادند. در بخش دوم، کتاب و سؤالات این مسابقه در پرتال فرهنگ‌سرای کار و تعاون برای شرکت‌کنندگان قابل دسترسی بود و علاقه‌مندان پس از پاسخگویی می‌توانستند جواب مسابقه را ارسال کنند.  در بخش سامانه پیامکی نیز ۱۷۹۵ نفر در مسابقه شرکت کردند.

به پنج نفر از برندگان (فاطمه صفری، عشرت غیاثوند، معصومه زارع فخریان، معصومه نصراللهی، ربابه نبی‌اللهی) که به قید قرعه  انتخاب شده‌اند، هدایایی از طرف کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگ‌سرای کار و تعاون تقدیم شد. 
نظر شما