شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۳
کد خبر: ۹۴۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
رییس فرهنگ‌سرای رضوان از برگزاری ویژه‌برنامه «سفر آسمانی» برای دانش‌آموزان خبر داد.
اردوی نیم‌روزه «سفر آسمانی» برای دانش‌آموزان تهرانیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد سعادت، رییس فرهنگ‌سرای رضوان از برگزاری ویژه‌برنامه «سفر آسمانی» برای دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان درباره سیره شهدا و فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و در قالب اردوهای نیم‌روزه دانش‌آموزی از سال ۱۳۹۰ و همزمان با راه‌اندازی فرهنگ‌سرا به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص در بازه‌های زمانی گوناگون برگزار می‌شود.
 
وی افزود: تا کنون بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز از مناطق گوناگون استان تهران و در مقاطع مختلف تحصیلی در این برنامه شرکت کرده‌اند. امسال نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی این فرهنگ‌سرا با مشارکت بسیج دانش‌آموزی منطقه ۱۴ میزبان بیش از ۵۵۰۰ دانش‌آموز است. 

رییس فرهنگ‌سرای رضوان با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های برنامه «سفر آسمانی» گفت: روایتگری داخل سنگر، بازدید دانش‌آموزان از نگارخانه و نگارگذر فرهنگ‌سرا، پخش کلیپ‌های دفاع مقدس، اجرای تئاتر و روایتگری سیره شهدا، برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جایزه، توزیع کتاب تعاملی پیک ایثار بین دانش‌آموزان و غبارروبی مزار شهدا مهم‌ترین برنامه‌های قابل اجرا در «سفر آسمانی» است. 

وی در پایان گفت: فرهنگ‌سرای رضوان آمادگی پذیرایی از دانش‌آموزان را دارد و مدیران و مسئولان مدارس تهران می‌توانند با مراجعه به بخش ثبت نام در سایت rezvan.farhangsara.ir مقدمات حضور دانش‌آموزان مدرسه خود را فراهم کنند.
 
فرهنگ‌سرای رضوان در بهشت زهرا (س)، ورودی گلزار شهدا، مقابل جایگاه جلوس امام خمینی (ره) واقع شده و شماره ۵۵۲۰۲۲۱۸ برای دریافت اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

نظر شما