جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۵
کد خبر: ۹۵۰۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
ششمین نمایشگاه عکس بهزاد ناطقیان با عنوان «نسیم طبیعت» عصر روز چهارشنبه دهم آبان در نگارخانه فرهنگسرای بهمن افتتاح می‌شود.
ششمین نمایشگاه عکس «نسیم طبیعت» در فرهنگسرای بهمنبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نمایشگاه «نسیم طبیعت» که تا شانزدهم آبان‌ماه (به مدت یک هفته) ادامه خواهد داشت، حدود ۵۰ اثر در اندازه‌های مختلف و با موضوعات متنوع در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.

موضوع عمده این نمایشگاه مربوط به طبیعت زیبای ایران زمین و تعدادی نیز مربوط به کشورهای مالزی و ترکیه است که با نگاهی متفاوت به سوژه‌های طبیعی عکاسی شده و به تماشا گذاشته شده است.

برگزاری پنج نمایشگاه عکس انفرادی در فرهنگسراهای اشراق، گلستان( ۲ نوبت)، اخلاق، معرفت و عضویت در هیات داوری جشنواره عکس شهر من در کارنامه هنری این عکاس جوان به چشم می‌خورد.
 
ششمین نمایشگاه عکس بهزاد ناطقیان با عنوان «نسیم طبیعت» عصر روز چهارشنبه دهم آبان ساعت ۱۶ در نگارخانه فرهنگسرای بهمن افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه عکاسی می‌توانند در ساعات اداری به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما